14 comments on “BONUS: The Zolom’s Age – Testament part. I: Przyjaźń

  1. Czytałam to juź w „Synu Kryształu” i spodobało mi się. Patrząc na dzisiejsze zachowanie Ryudo nigdy nie podejrzewałabym, źe w „Ramza Story” stanie się takim draniem. Cieszę się, źe Testamentowi nic nie jest. Mój ulubieniec 🙂
    Piszesz naprawdę dobrze i wg. mnie coraz lepiej 🙂 Kiedy dodasz tutaj resztę „Ramza Story”? Czytałam to na NL, ale ten ostatnio coś mi się wiesza T.T
    Hm. A jeśli moźna mieć prośbę, to czy następnym razem moźesz dodać kolejną część „Złodzieja…”?

    Pozdrawiam :*

    • Nie wiem jeszcze, kiedy ukażą się pierwsze części Ramza’s Story, jestem w trakcie poprawiania poprzednich rozdziałów i jest to trochę pracochłonne ^^’
      Jeśli chodzi o powyższy bonus to dałam go, ponieważ planuję zabrać się za skończenie 2 rozdziału („Dojrzewanie” xD) i chciałam, by pierwszy już tu był x3
      Pracuję nad „Złodziejem” tak samo jak nad „Piekłami”, „Zolomem” i „Ramzą” xD Zobaczymy które skończę najpierw, ale w takim wypadku postaram się, aby był to „Złodziej” ^^
      Również pozdrawiam :3

    • Ryudo pojawił się na końcu drugiego rozdziału, a w części 4 poszedł z Ramzą do łóżka. Pamiętny first time naszego pół-demonka xD

      • Ahhaaaaa! To ten! Już pamiętam! To temu to był taki temat tabu. xD
        Dzięki. ^^’

  2. Uwielbiam ten fragment z dzieciństwa Testamenta, ale to nie zmienia tego że Testament to pała xD i tak tego łosia lubię.

  3. Tak! ja też proszę o następny rozdział „Złodzieja…”, chociaż za „Ramza’s Story” też bym się nie obraziła…
    Zresztą coby nie było, będzie dobrze ^^

  4. Proszę ulituj się nad swymi fanami i naposz coś, najlepiej po pare rozdziałów do każdego opowiadania 🙂

  5. Człowieku, weź coś napisz w końcu. Codziennie tu zaglądam i nic. Tak chociaż z 10 zdań, jakiś dialog, czy coś. Umrę jak czegoś nowego nie dostanę. T_T Podaruj dziecku słońce i napisz cokolwiek. Czuję się jak ryba bez wody, rolnik bez pola, narkoman bez działki, pan Mirek, z pierwszego piętra, bez wódki. To będzie niedługo miesiąc bez nowych wpisów. Chociaż udawaj, że coś jeszcze piszesz. 🙂

  6. Łaaa, po raz pierwszy się tu wypowiem na temat Twoich opowiadań, aż mi ręce drżą (sama nie wiem czemu XD).
    Hmm. Muszę przyznać, iż czytam Twoje dzieła z wielkim zaciekawieniem, „Syna Kryształu” czytałam po kilka godzin dziennie, strasznie polubiłam te przygody Testamenta (chociaż wspomnę, iż najbardziej darzę sympatią Fausta XD Ave Faust), muszę nawet przyznać iż było to najlepsze opowiadanie jakie czytałam od kilku lat! Nie no, dosłownie, opisy, postacie, wszystko jest takie… Wspaniałe, magiczne :3 Od zawszę lubiłam tego typu klimaty, no i w końcu znalazłam opowiadanie, które również jest tego typu (i zawiera opisy miłości mężczyzn XD ah, kocham to).

    Mam nadzieję że dokończysz kiedyś „Ramza’s…”, życzę Ci weny i chęci na pisanie oraz pomysłów i wiele wolnego czasu XD Ale i tak fajnie wygląda ; D

    Pozdrawiam :3

    • Bleh, ścięło mi wypowiedź D;

      *Mam nadzieję że dokończysz kiedyś “Ramza’s…”, życzę Ci weny i chęci na pisanie oraz pomysłów i wiele wolnego czasu XD
      PS. Odwiedziłam Twoje konto na dA, widziałam art z Faustem. Szczerze mówiąc całkiem inaczej sobie go wyobrażałam. Ale i tak fajnie wygląda ; D

      ^^”

      • A więc ja chcę się zapytać ;P Jaki masz nick na DeviantArcie bo nie mogę Cię znaleźć xD

  7. Aaaa~! Zgadzam się z koleżanką powyżej~! PISZ~! Błaaagam~! A ja w tym czasie zapraszam na mojego bloga (przezniesionego z yaoi.pl tak samo jak twój ;P) Liczę na ponowne komentowanie. Tam też będę zamieszczać nowe rozdziały mojego opowiadania – zapraszam serdecznie.

    http://wishmasterr.wordpress.com/

    • Ła XD W jedności siła!
      A propos konta na dA – riptide32.deviantart.com XD
      Ujawnij się, też chcę znać Twój nick ; D

Skomentuj

