15 comments on “Syn Kryształu

  1. Eovin! Ja Cię normalnie kocham! XD *tańczy przed komputerem* Będę czytać, czytać, czytać! Coś „nowego” i nie muszę czekać roku na cały tekst! XD

    • Weź pod uwagę, że „Syn Kryształu” jest już zakończony xD „The Zolom’s Age” jeszcze nie ^^

  2. Przeczytałam całego „Syna Kryształu” i muszę przyznać, że opo jest baaaardzo wciągające i ciekawe. Z resztą co tu się dziwić, każde Twoje opowiadanie takie jest:D

  3. Nie mogę pobrać :/ Proszę popraw link, bo po komentarzach czuję, że znów dałaś nam coś świetnego- co się dziwię :p
    I dodaję do linków twój blog. Już dawno nie czytałam tak świetnych opowiadań 🙂

  4. Zgadzam się z koleżanką z góry. Czuję że to będzie coś świetniego, ale kikając na link wyskakuje mi że serwer nie jest dostępny~! Proszę Cię o poprawienie linku gdyż bardzo chętnie ściągnę sobie twój tekst ;P Pozdrawiam ;**

    • „Syn Kryształu” to pierwotna wersja „The Zolom’s Age”, nie ma w niej nic niezwykłego xD Wrzucę opowiadanie znów jeśli znajdę serwer, który nie będzie mnie wywalał, kiedy próbuję uploadować.

  5. Dobra, przeczytałam. I co? Widać, że „Syn Kryształu” jakiś taki bardziej pospolity, może bardziej oklepany, niż jego druga wersja. Za to zabawniejszy, a może ja tak to odbieram. Poza tym widać różnicę w stylu pisania, obecny tekst jest bardziej dopracowany, no widać, że wciąż poprawiają się twoje umiejętności pisarskie. A jako fan-maniak twojej twórczości, siedzę i się nim zachwycam. I się cieszę, że „The Zolom Age” jest dopiero w trakcie tworzenia, że będzie dłuższe. ^^ I nie mów, że nie ma w tym tekście nic niezwykłego, bo wszystko co napiszesz jest niezwykłe.
    EOVIN NA PREZYDENTA! XD

  6. czesc, ten blog zostal odnaleziony prze zemnie wczoraj i jeszcze nie dokonca moge sie w nim polapac, przeczytalem ‚Syn Krysztlau’ a teraz chcialbym sie wziasc za ‚Ramza’s Story’, a z tego co zauwazylem jest to pewna kontynuacja tego poprzedniego opowiadania, ale nie moge sie doszukac poprzednich rozdzialow, wiec mam do Ciebie prosbe, czy moglabys odezwac sie do mnie na gg: 11639878 w celu wyslania mi poprzednich chapterow? bylbym wielce szczesliwy gdybys mogla to zrobic ;p
    z gory dzieki

  7. Czy można poprawić link bo bardzo bym chciała przeczytać opowiadanie a wywala mi error. Albo ewentualnie o wysłanie opowiadania na mój mail: kasandra141@vp.pl

  8. Czy jest możliwość poprawienia linku albo przesłania opowiadania na mój mail(kasandra141@vp.pl)? Bardzo bym chciała ją przeczytać a dopiero od niedawn zaczełam czytać twoje fantastyczne opowiadania. Pięknie proszę 🙂

Skomentuj

