8 comments on “# 1

  1. A ja powiem NIE SKRACAJ. Bo wiesz, ja lubię jak czekam i czekam i czekam i czekam i się w końcu doczekam i mogę sobie poczytać i się nie nudzę. Jak jest długo jest ciekawie. Rób jak robiłaś, ale tak, możesz to opisać. Znaczy się zdradę. Ale najpierw żądam kolejnego rozdziału „Złodziej z Aylad” bo tu coś się doczekać jednak nie mogę.

  2. Jestem za tym, abyś to opisała – może nie będę na niego aż tak zła ?
    Co do rozdziałów – chętnie poczytałabym częściej… Ale z drugiej strony uwielbiam twoje długaśne rozdziały.
    Chyba jednak jestem za tym, by były częściej :).

  3. Hm, ja wyszłam z założenia, że w kolejnych rozdziałach i tak wyjaśnisz, „dlaczego” ^^ Ale skoro tak… Opisz 😀

  4. Tylko jedna osoba nie chce krótszych rozdziałów? No to teraz dwie! 🙂 I ja też myślałam, że w następnym rozdziale dasz opis wydarzenia związanego z Testamentem. Ale cóż…. Napisz, nawet jako oddzielny rozdział, byle się pojawiło. No bo ja lubię takie „sceny”, szczególnie, te pisane przez Ciebie… I ja też chcę następny rozdział “Złodziej z Aylad” bądź „Siedem piekieł” bo ostatnio wszystko kręci się wokół Ramzy i Testamenta. A ja chcę coś innego!

  5. o, jakiego ja mam nosa xD

    ja jestem za tym, żebyś pisała częściej, a już ciut krócej od biedy bo uwielbiam Twoje opowiadania 🙂 i z reguły nie mogę się ich doczekać 😛
    Pozdrawiam i także chętnie przeczytam o Testamencie 🙂

Skomentuj

