5 comments on “Siedem Piekieł – Part IV

  1. współczuje Lokiemu, mam nadzieje, że dalej pech , który się go trzyma nieco da mu odetchnąć. Ale poczułam do niego sympatię, chyba jak do wszystkich postaci – ofiar. 😉

    a tak chciałam sie zapytać, na stronie głównej masz ogłoszenie z prawej strony, jak to ustawić w opcjach? 🙂

  2. Dzięki wielkie za opinie, w następnych rozdziałach będzie jeszcze wiele okrutnych akcji ^^
    A odnośnie tekstu to zrobiłam to tak: wchodzisz w panel, dalej Appearance ->Widgets i tam wybierasz „text” i przenosisz go na prawą stronę. I wpisujesz co tam chcesz ^ ^

  3. okrutną jesteś autorką, a przede wszystkim matką dla swoich postaci ale mi to odpowiada, pięknie opisujesz znęcanie się, no ale mam nadzieje, że odrobinę czegoś odwrotnego też znajdę 😉
    dziękuje za pomoc :D!

  4. Jestem ciekawa, co powiesz, gdy dotrzesz do ostatniego, zamieszczonego tu rozdziału…. XD Tylko nie wątp w moje zdrowie psychiczne! To co dzieje się w tym opowiadaniu, to przejaw mojej twórczej wyobraźni! A także przekonania, że nie ma NICZEGO, czego nie potrafiłabym opisać 😀

  5. czyżbyś narzuciła biednemu Lokiemu już do końca rolę ofiary ?:D dobre i to, że go nie ukatrupiłaś ;D
    oj tam już na zdrowie psychiczne autora nie zwracam uwagi, zwłaszcza jeśli to co wychodzi spod jego palców nie jest kiczowate i nie budzi śmiech. Twoje twory jak najbardziej mi pasują, obraz Bram Piekła, Pałacu i jego mieszkańców opisałaś w bardzo ciekawy sposób ale i nie ubarwiłaś niepotrzebne co czasami może wyjść spod kontroli 😉 w końcu świat fantasy z ingerencją własnych pomysłów, łatwo można schrzanić 😉
    he he już sama scena seksu z wilkiem (może nie opisana konkretnie) stawia Cię na piedestale osób, którym nic nie jest straszne 😀 ale jak mówię tak opisałaś to, że chcę tylko więcej 😉 mam tylko nadzieje, że Loki wytrzyma xD

Skomentuj

